Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

wpisy na blogu

WITAM SERDECZNIE

Blog:  dareek
Data dodania: 2014-02-28
wyślij wiadomość

Witam ponownie i z góry dziękuję za wszelkie komentarze 

chcę się pochwalić kolejną wyceną SSO niestety bez dachu :)

firma wyliczyła prace razem z materiałem z 8% podatkiem Vat :

  • roboty ziem -                                 11,430 tys
  • ściany fundamentowe + płyta - 21,438 tys
  • ściany parteru -                            22,281 tys
  • strop monolityczny -                    27,0 tys
  • poddasze -                                   10,778 tys

                        Razem z vat  - 105,000 tys

no nie wiem ile wycenić dach ale jeżeli ok. 35 tys to razem z dachem ok. 140 tys

to o 20 tys mniej niż poprzednia wycena :)  jest coraz lepiej jeszcze czekam na jedną wycenę wykonawca coś się ociąga bo dostał projekt jako pierwszy.

Teraz jeszcze sprawdzę koszty materiałów w hurtowniach tak jak radziliście ostatnio i zobaczymy. Ale myślę że to już jest w miarę dobra wycena firma posiada tez dobry sprzęt budowlany. Ja mam wg nich tylko doglądać postępu prac nic więcej mnie nie będzie interesowało :)  Pozdrawiam wszystkich.

1Komentarze
Data dodania: 2014-03-01 19:03:25
Dla nas budujących systemem gospodarczym te ceny są naprawdę ogromne... Powodzenia w podjęciu dobrej decyzji i porządnej ekipy! Trzymamy kciuki ;)
odpowiedz

stan surowy otwarty SSO

Blog:  dareek
Data dodania: 2014-02-25
wyślij wiadomość

No i mam kolejną wycenę Firma wykonała  uproszczony kosztorys budowlany i tak :

  1. roboty ziemne 6000
  2. fundamenty rob. 4850 , materiał 8840 razem 13.690
  3. ściany fundam. rob. 4600 , materiał 9900 razem 14.500
  4. ściany konstrukcyjne rob. 14000 , mater. 21.175 razem 35.175
  5. strop monolit.  rob. 21000 , mater. 16.000  razem 37.000
  6. dach konstrukcja rob.  5500 , mater. 13960  razem 19.460
  7. dach pokrycie dachówką rob. 4000 , mater. 8.600 razem  12.600
  8. kominy  rob. 5400 , mater.  10800  razem  16.200
  9. cemeny + piasek   5900
  10. materiały różne  1000 

Jak zliczyłem wszystko wychodzi  za SSO  =   161.525 tys.

Jak za 120m2 prostego domku cena chyba duża ????

Do tego trzeba doliczyć wylewane schody wew. Firma liczy 150 zł za stopień

orynnowanie czyli (obróbki blacharskie), ściany działowe to sie dodatkowo nazbiera.

Myślę żeby tym panom podziękować i szukać dalej.

17Komentarze
sowcia  
Data dodania: 2014-02-25 22:39:15
:)
Koniecznie im podziękuj, strasznie drogo !!
odpowiedz
cako21  
Data dodania: 2014-02-25 23:21:03
podziekuj im za robote twojego domu firma powinna wziąć ok 25 tysi materiał radze samemu kombinować taniej bedzie i materiał ok 80 moze 75 tysi razem ok 100tysi
odpowiedz
Data dodania: 2014-02-25 23:42:16
Ja zrobilem tak, ze policzyłem ile potrzebuje cegieł na ściany nośne i działowe. Wyszło, że koszt z dowozem i rozładunkiem to około 14 tyś brutto. Następnie przy wycenach nie mówiłem by liczyli bez cegieł. Jak wyliczyli to mówiłem, że cegły już mam i by przekalkulowali. Dzięki temu znałem narzut na materiale. I generalnie wychodziło prawie 100%, bo firmy odejmowały od wycen 20 tyś ale netto. A ja cegły netto miałem za 11.5 netto.
odpowiedz
cezarg2  
Data dodania: 2014-02-25 23:47:45
Robocizna drogo, za drogo. Jak bym tak miał zapłacić proporcjonalnie za mój dom, to bym...
odpowiedz
Data dodania: 2014-02-26 00:11:15
Złapałam się za głowę!!
Nas budowa wyniosła 175000 (dom pow. całk. 200m2, użytkowa 170m2)razem ze schodami lanymi 16 stopni. Robocizna 33.000 PLN, dach dwuspadowy 217m2 13.000 PLN
odpowiedz
stmosak  
Data dodania: 2014-02-26 06:52:30
Do Darka;
Budowlańcy szukają naiwniaka żeby go z kasy skroić moja rada daj im kopa i poszukaj prawdziwych budowlańców za taki budynek za robociznę maks 35tyś.
odpowiedz
Data dodania: 2014-02-26 07:22:23
Witamy :)
Ja powiem tak sprawdź tą firmę jakie domy robili podjedz zobaczę je porozmawiaj z inwestorem na ich temat. Ja też dałem dużo za robotę ale jestem zadowolony wszystko tak jak ma być profesjonalnie a nie jak u mojego sąsiada wziol tańszych i narzekał a na koniec ich pogonił bo tak coś nie tak było i wziął droższych fachowców i wyszło mu drożej niż u mnie bo musieli po nich poprawiać. Pozdrawiamy i życzymy dobrego wyboru fachowców ;)))))
odpowiedz
Data dodania: 2014-02-26 08:59:42
wedlug mnie to drogo mielismy duzo wycen od wykonawcow rozpietosc byla ogromna nasz domek to 230 m2 pierwsza byla 35 tys a ostatnia 74 tys jak widzisz cos jest nie tak dogadalismy sie z wykonawca za 36 tys bez materialu i to byla ostatnia oferta.za dach 310 m2 powiedzieli nam 15 tys to chyba rozsadna cena. zgadzam sie z poprzednikami szukaj dalej powodzenia
odpowiedz
dareek  
Data dodania: 2014-02-26 11:36:08
DZIEKI
Dziękuję za wasze opinie i porady, a żona sie śmieje po co ty to piszesz właśnie dlatego żeby wiedzieć jaką opinie i doświadczenia mają inni. Też mi się tak wydaje że za robociznę dobrzy fachowcy nie powinni wziąć więcej jak max 30 tys. Za radą "Jablonki" chyba samemu też wycenię w hurtowni koszt materiału lepiej wiedzieć u źródła. I jeszcze do blogera iaborkowscy gdzie budujecie ja chcę waszą ekipę budowlaną :) Wszystkich odwiedzających pozdrawiam.
odpowiedz
Data dodania: 2014-02-26 13:05:26
Tarnowskie Góry :) I popieram przedmówcę - sam szukaj dostawcy towaru. My sami zrobiliśmy rekonesans (zza granicy) - zajęło nam to tylko tydzień czasu. Wszystko na telefon. Udało nam się zaoszczędzić ponad 11.000 zł - to na start. Negocjuj, pytaj o rabaty. Możesz też się dogadać z dostawcą na towar bez faktury, czyli zapłacisz cenę netto. Warto trochę się pomęczyć, porównać. Naprawdę możesz bardzo dużo zaoszczędzić. Jak np cena u nas za 1 szt porothermu "30" była niższa 0 70 groszy. przy ilości 2360 szt daje już kwotę 1652 PLN - można gdzieś indziej je wydać. Porównaj oferty i pytaj o niższe ceny. Hurtownie mają dużo "zapasu" i spokojnie mogą zejść w dół. Z każdym można się dogadać ;D Powodzenia!!! Tutaj jest realizacja naszej budowy z namiarami na firmę http://www.darsko.ledbaner.pl/realizacje_8.htm Jeden tylko jeszcze szczegół: przy budowie domu wiele firm nie określi wszystkich potrzebnych materiałów. U nas w kosztach jest wyszczególniony KAŻDY nawet najmniejszy wydatek - przejrzyj, może przyda się i Wam w sporządzeniu +/- listy.
odpowiedz
Odpowiedź do dareek
Data dodania: 2014-02-26 13:06:43
Jeszcze odnośnie ekipy, to nam zupełnie kto inny robił dach, a kto inny murował. Pana od dachu mogę z czystym sumieniem polecić. Najniższą ofertę dał i fajnie zrobił :) Bardzo fajny człowiek - góral :D
odpowiedz
Odpowiedź do dareek
Data dodania: 2014-02-26 13:07:42
I robota pali się im w rękach, czego nie mogę powiedzieć o mojej ekipie budującej. Gdybym wiedziała wcześniej o istnieniu tamtego człowieka, to bym właśnie jemu poleciła budowę domu.
odpowiedz
Data dodania: 2014-03-12 10:12:06
wycena
Witam zacznamy budowac Południową wtym tygodniu i ekipa wycenila nam sso na 34000zł opolskie pozdrawiam
odpowiedz
dareek  
Data dodania: 2014-03-12 13:11:26
Witam serdecznie
Bardzo się cieszę że południowa powstaje w opolskim jeżeli mogli byście sprecyzować miejscowość - bo ja planuję zacząć w maju w Kędzierzynie-Koźlu. Bardzo chętnie będę śledził wasze prace (jak udostępnicie na blogu)gdyż na pewno przydadzą mi się już nabyte wasze doświadczenia i może na jakieś porady będę mógł liczyć :) Ja dokładnie w tym tygodniu składam wniosek o pozwolenie na budowę i mam nadzieję na wbicie łopaty w maju. Ekipę mam już też wybraną, szukam teraz wykonawcę na dach. A z czego stawiacie mury bo ja zmieniłem na porotherm i strop monolityczny, zrezygnowaliśmy też z daszku z przodu,a z tyłu będzie prosty daszek nad tarasem. Pozdrawiam i życzę powodzenia w budowie.
odpowiedz
Odpowiedź do malpa73opo
Data dodania: 2014-03-12 14:09:27
południowa
Witam pustaki będziemy mieli z Porothermu Drifix na klej .właśnie wróciłem z betoniarni i dostałem wycene na beton B-20 200zł B-15 190zł myśle,że cena jest ok .Dokładnie budujemy się w Łosiów..Zaczynamy w poniedziałek
odpowiedz
Odpowiedź do dareek
Data dodania: 2014-05-04 14:06:22
Jeżeli są to ceny brutto i wliczona w to jest dowóz i pompa to ceny ładne :) My płaciliśmy 203zł za B-15 i 226 zł za B-25 z całym pakietem. Sprawdź ceny betonu B-25 - u nas był droższy tylko 5zł na metrze2, więc różnica mała i dlatego wzięliśmy mocniejszy :)
odpowiedz
Odpowiedź do malpa73opo
madic27  
Data dodania: 2014-05-04 13:27:12
ta cena to zgroza...
odpowiedz

wycena robót

Blog:  dareek
Data dodania: 2014-02-20
wyślij wiadomość

Witam serdecznie wszystkich odwiedzających

mam pierwszą wycenę robót od firmy : fundamenty i ściany - czyli stan surowy otwarty bez dachu - 27 tys. zł. robocizna.  Za dach Pan powiedział ok. 50 zł za m2, czyli mając ok. 208 m2 pow. dachu daje to ok.  10.400 zł za robociznę dachu. Razem jak dobrze liczę wyjdzie za stan surowy otwarty z dachem to ok. 37 tys zł.

co o tym myślicie ???

jeszcze czekam na wycenę 3 firm.

5Komentarze
Data dodania: 2014-02-20 11:13:45
Moim zadaniem to duża za tak malutki domek. Choć wiadomo wszystko zależy od regionu gdzie się mieszka. My za robociznę od fundamentów po dach zapłaciliśmy w sumie 31 000 tys. (3 ekipy: jedna od fundamentów, druga od murów, trzecia od dachu)
odpowiedz
Data dodania: 2014-02-20 12:11:57
Nie jest to tak wygórowana kwota,mnie jedna firma powiedziała ponad 30 tyś bez dachu,druga jeszcze więcej,tak więc szukaliśmy dalej,znaleźliśmy tańszą.
odpowiedz
dareek  
Data dodania: 2014-02-20 13:32:06
Witam serdecznie
I może tak by trzeba szukać od każdej roboty innego fachowca od fundamentów , ścian i dachu może rzeczywiście wyjdzie taniej. Ale poczekam jeszcze na inne wyceny zobaczymy jakie będą propozycje ze strony innych firm.
odpowiedz
Data dodania: 2014-02-20 18:10:40
U nas murarka 29.000 + dach na gotowo(wiezba,nabitka, okno dachowe, wylazy, kominy rynny) 15.600. Ceny netto.Jak dla mnie cena ok Pozdrawiam :-)
odpowiedz
Data dodania: 2014-02-20 20:01:07
u nas 35 tys od fundamentów pod dach. tyle że nasz projekt jest bardziej skomplikowany jak Wasz - większy, ma wykusz, lukarnę itp. Ale z tego co czytam to dopiero Wasza pierwsza wycena. Poszukajcie jeszcze i będziecie mieli przynajmniej porównanie. Powodzenia.
odpowiedz

Etap wyboru wykonawcy

Blog:  dareek
Data dodania: 2014-02-08
wyślij wiadomość

Mam polecone przez znajomych cztery ekipy budowlane, jestem po rozmowach wstępnych z firmami (budowlańcami), muszę dostarczyć projekt to panowie zrobią wycenę. Ciekawe ile sobie policzą za SSO ? Zobaczymy jak co dam znać.

3Komentarze
Data dodania: 2014-02-08 19:16:17
UWAGA
Ja robiłem tych wycen bodajże 9 czy 10 i za SSO wyszło im od 20 do uwaga 60 tyś. Same fundamenty chcieli od 5 do 18 tyś. Rozrzut niesamowity a wszystkie ekipy oczywiście z polecenia. Robi ekipa polecona przez kierownika budowy.
odpowiedz
Data dodania: 2014-02-08 21:32:50
Jesteśmy na podobnym etapie, cenowo tak samo dość duże różnice, tyle że u nas liczą :"na oko" bo ciągle czekamy na projekt:/. Ciężko się zdecydować, my też jeszcze nie dokonaliśmy wyboru:/
odpowiedz
dareek  
Data dodania: 2014-02-09 13:56:35
Ekipa budowlana
No tak niesamowity rozrzut cenowy. Ja mam cztery polecone ekipy w przyszłym tygodniu daję im projekt niech wyceniają, nie chce pytać i szukać innych bo też się okaże że powstanie różnica 20-60 tys. ale jak już gdzieś czytałem liczy się też czy budowlańcy mają własny sprzęt i ilu ich będzie pracowało przy budowie? Dzięki za porady i komentarze.
odpowiedz
dareek
ranga - mojabudowa.pl stały bywalec
Wyślij wiadomość do autora OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 31425
Komentarzy: 103
Obserwują: 13
On-line: 9
Wpisów: 48 Galeria zdjęć: 39
Projekt POŁUDNIOWA
BUDYNEK- dom wolno stojący , parterowy z poddaszem bez piwnicy
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - Kędzierzyn-Koźle
ETAP BUDOWY - Brak
ARCHIWUM WPISÓW
2015 kwiecień
2014 wrzesień
2014 sierpień
2014 lipiec
2014 czerwiec
2014 maj
2014 marzec
2014 luty

OBECNIE NA BLOGU
1 niezalogowany użytkownik